UPC – bałagan i chaos

Znacie UPC ?

Podejrzewam że większość wie o jakiej firmie piszę. Dla tych co nie wiedzą to podam link :

http://www.upc.pl/

Ale przejdę już do konkretów (wklejam to co mój mąż już napisał na innych forach)

Jakiś czas temu zamówiliśmy internet ,telewizję i telefon. Około 17 tego lipca padł nam sygnał. Nic…. ani telefonu ani telewizji ani internetu. Dzwonię na infolinię – zamawiam technika. Ma wpaść dnia następnego – wieczorem. 
Następnego dnia technik dzwoni wcześniej i wpada wcześniej. Widać że się spieszy. Mówię mu że był ktoś od nich i grzebał w kablach na klatce (sąsiadka widziała faceta). Sprawdza, sprawdza…. Na koniec stwierdza że sygnał „urywa” się na klatce. 
Na tym kończy swoją pracę i spada gdzieś dalej – tak się spieszy ze zapomina dokumentów a ja z balkonu drę się żeby zaczekał i je wziął. 
Potem dowiaduję się że miał obowiązek zlokalizować dokładnie gdzie jest uszkodzenie (informacja od UPC) 
W dużym skrócie bo pisywanie tego szczegółowo nie ma sensu… 
Dzwonię żeby zamówić wymianę kabla. Dowiaduję się że to ja muszę załatwić pozwolenie na prace na klatce (od administracji) 
Załatwiam to pozwolenie i wysyłam z laptopa poprzez telefon skan tego pozwolenia – zgodnie z ustaleniami z UPC. 
Czekam na jakieś informacje. Dzwonię ponownie po 5 dniach, po 6 po 10 dniach itd. W końcu dowiaduję się że ma być zatwierdzony kosztorys wymiany. Następnego dnia dzwoni dział techniczny i facet zawiadamia mnie że zdecydowali że to oni załatwią pozwolenie na prace na klatce !!!!!! Pozwolenie które dostali ponad 10 dni temu. !!!! 
Informuję faceta o tym …. 

Dodam że musiałem wykupić dodatkowy pakiet w sieci era – na internet, zmarnowałem ok 150 minut połączeń telefonu komórkowego – na rozmowy z UPC 

Po kilku kolejnych dniach czyli 05.08.2012 dzwonię ponownie na infolinię. 
Facet z tej ich cholernej infolinii zamówił wreszcie technika który miał wymienić kabel. Miał ten technik pojawić się dzisiaj pomiędzy 12 a 15. I co ? Ano nic… choć może nie tak …. dostałem od technika telefon z informacją że on się nie pojawi bo on jest serwisantem a nie instalatorem i do niego nie należy wymiana przewodu Czyli kolejny raz UPC daje dowód na to że bajzel jaki panuje w tej firmie jest przeogromny…. 
W między czasie dostałem rachunek za komórkę… o 70 zł większy niż zazwyczaj. Fajnie 
Po kolejnej interwencji (ta ich cholerna infolinia) – miała zadzwonić do mnie firma podwykonawcza – „instalatorzy” 
Jednak nie zadzwonili – cisza…..

08.08.2012 – wizyta w biurze obsługi
1,5 h straconego czasu 
Ci ludzie mogą dokładnie tyle samo co ci z infolinii – nic 
System maili jest bezbłędny 
a wszystko ginie gdzieś na linii dział techniczny podwykonawcy. 
Jak ktoś zaczyna mi wmawiać że podział firmy na mniejsze jednostki da w efekcie ograniczenie kosztów i lepsze usługi…. 
To jest system idealny . Klient jest  odcięty od ludzi którzy mogliby coś zrobić bo między klientem a nimi sa dwie fosy : infolinia, biuro obsługi oraz druga fosa – dział techniczny i mityczni podwykonawcy 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *